Aktuality


Bočná lišta

Kategórie

Populárne tagy

#servis

Autorizovaný záručný servis do 3 dní?
Áno. Ako to funguje?


PRVÝ DEŇ:

Odovzdaj výrobok DOLMAR u autorizovaného predajcu DOLMAR do 12:00 hod.
Zoznam autorizovaných predajcov nájdeš na web stránke DOLMAR – www.dolmar.sk.

ZHRNUTÉ A PODČIARKNUTÉ: SERVIS DOLMAR FUNGUJE PODĽA HESLA „maximálne 3 × 24“

A to nie je všetko. V prípade, že centrálny servis DOLMAR pre Slovensko z akýchkoľvek dôvodov nedodrží dodaciu dobu 3 dní na vybavenie ZÁRUČNEJ opravy, tak Vám spoločnosť DOLMAR dodá nový výrobok!


Servis, ktorý Vás nikdy nesklame

Naša „servisná“ filozofia sa riadi heslom „maximálne 3 × 24“, to znamená, že záručná oprava strávi v našom servise maximálne 24 hodín. Ďalších 24 hodín je vyhradených na cestu k nám a posledných 24 hodín na cestu naspäť k zákazníkovi. Samozrejme uvedená preprava kuriérom je pri záručných opravách zdarma, plne hradená spoločnosťou DOLMAR. Stačí Vám iba navštíviť autorizované predajné miesto DOLMAR a o ostatné sa už postaráme.

sevis

Originalita náhradných dielov DOLMAR

súčiastky

Želaním každého zákazníka je, aby výrobok dosiahol maximálnu životnosť pri minimálnych servisných a prevádzkových nákladoch. Zásadnou podmienkou k dosiahnutiu optimálnych prevádzkových parametrov je pravidelná servisná údržba a používanie originálnych náhradných dielov a príslušenstva. Používaním neoriginálnych dielov nielenže znižujete životnosť daného výrobku, ale ohrozujete i vlastnú bezpečnosť! Originálne náhradné diely DOLMAR boli vyvinuté odborníkmi DOLMAR z prvotriednych materiálov a prešli tisíckami hodín testovania v testovacích laboratóriách. Navyše sa pri ich vývoji prihliadalo na súčinnosť a kompatibilitu s ostatnými dielmi.

„maximálne 3 × 24“

Zdielať článok:

Najnovšie články

Používaním stránok prevádzkovateľa súhlasíte s používaním cookies, pomocou ktorých vylepšujeme naše služby.
Viac informácií OK